Nawigacja
TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.25 - AU.54 - AU.28 - AUD.5 - PGF.4) - Zada...   (DARMOWY)
TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.25 - AU.54 - AU.28 - AUD.5 - PGF.4) - Zadanie praktyczne nr 1 CZERWIEC 2018 (kwalifikacje w zawodzie)

UWAGA: Arkusz zawiera zadanie z pierwszej wymienionej kwalifikacji, ale jest zgodny także z pozostałymi kwalifikacjami.

Wykonaj logo oraz dwa banery internetowe statyczny i animowany dla firmy USŁUGI IT. Wykorzystaj grafiki umieszczone na pulpicie komputera w skompresowanym folderze A.25_materiały_1.7z zabezpieczonym hasłem A.25_sSL-01
Logo zaprojektuj w programie do grafiki wektorowej, zapisz w formacie wektorowym pod nazwą logo_wektorowe_PESEL (PESEL to Twój numer PESEL), a także w formacie grafiki rastrowej pod nazwą logo_rastrowe_PESEL.
Na pulpicie komputera załóż folder o nazwie PESEL, utwórz w nim folder IKONY_PESEL. W folderze IKONY_PESEL zapisz grafiki z folderu A.25_materiały_1\IKONY w formacie PNG, w trybie koloru RGB.
Baner statyczny wykonaj w programie do grafiki rastrowej, wynik pracy zapisz w folderze PESEL w pliku baner1_PESEL.png.
Baner animowany wykonaj w programie do grafiki rastrowej, wynik pracy zapisz jako projekt w folderze PESEL w pliku baner2_PESEL.psd oraz w wersji do Internetu w pliku baner2_PESEL.gif.
Poszczególne etapy zadania wykonaj zgodnie z opisem technologicznym. Po zapisaniu w folderze PESEL wszystkich wyników pracy, folder nagraj na płytę CD, sprawdź poprawność nagrania i podpisz płytę swoim numerem PESEL.

Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 180 minut.

(Aby przeczytać ciąg dalszy artykułu kliknij poniżej CZYTAJ DALEJ)

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.55 - AU.55 - PGF.5) - Zadanie praktyczne n...   (DARMOWY)
TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.55 - AU.55 - PGF.5) - Zadanie praktyczne nr 1 STYCZEŃ 2017 (kwalifikacje w zawodzie)

UWAGA: Arkusz zawiera zadanie z pierwszej wymienionej kwalifikacji, ale jest zgodny także z pozostałymi kwalifikacjami.

Wydrukuj na cyfrowej maszynie drukującej ośmiostronicowe, dwustronnie zadrukowane menu o wymiarach netto 120 x 180 mm wraz z okładką. Wykorzystaj zamieszczone na pulpicie komputera w folderze materiały pliki PDF, a także podłoża drukowe, których parametry są zgodne z zamieszczonymi w tabeli.
Charakterystyka podłoży drukowych dla poszczególnych elementów menu

Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 120 minut.

(Aby przeczytać ciąg dalszy artykułu kliknij poniżej CZYTAJ DALEJ)

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.54 - AU.54 - PGF.5 - PGF.4) - Zadanie prak...   (DARMOWY)
TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.54 - AU.54 - PGF.5 - PGF.4) - Zadanie praktyczne nr 1 STYCZEŃ 2017 (kwalifikacje w zawodzie)

UWAGA: Arkusz zawiera zadanie z pierwszej wymienionej kwalifikacji, ale jest zgodny także z pozostałymi kwalifikacjami.

Odwzoruj, na podstawie odręcznego szkicu, wektorowe logo przeznaczone do wykorzystania w projekcie zakładki. Zapisz je pod nazwą logoPESEL na pulpicie komputera w folderze projektPESEL {PESEL to Twój numer PESEL).
Zaprojektuj i przygotuj do drukowania offsetowego dwustronną wielobarwną zakładkę o wymiarach 52 x 154 mm netto zgodnie ze szkicami wydawniczymi. Do wykonania zakładki wykorzystaj pliki graficzne: kładka.jpg, kwiaty.jpg, mokradła.jpg, porosty.jpg, żółw.jpg, klatkaJilmowa.ai oraz czcionkę Switzerlandlnserat umieszczone na pulpicie komputera w folderze zakładka materiały. Sporządź kompozytowy plik PDF zaprojektowanej zakładki w jakości drukarskiej w formacie brutto bez znaczników drukarskich.
Wersje otwartą i zamkniętą projektu zapisz pod nazwą zakładka PESEL w folderze projekt PESEL. W folderze zapisz również przygotowane do projektu bitmapy.
Wykonaj impozycję zakładek zawierającą linie cięcia, pasery i paski koloru zoptymalizowaną pod kątem drukowania offsetowego na arkuszu B3 przy założeniu, że drukowanie odbywać się będzie metodą "odwracania przez margines". Impozycję zapisz w folderze projekt PESEL pod nazwą impozycjaPESEL.

Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 180 minut.

(Aby przeczytać ciąg dalszy artykułu kliknij poniżej CZYTAJ DALEJ)

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.25 - AU.54 - AU.28 - AUD.5 - PGF.4) - Zada...   (DARMOWY)
TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.25 - AU.54 - AU.28 - AUD.5 - PGF.4) - Zadanie praktyczne nr 1 STYCZEŃ 2017 (kwalifikacje w zawodzie)

UWAGA: Arkusz zawiera zadanie z pierwszej wymienionej kwalifikacji, ale jest zgodny także z pozostałymi kwalifikacjami.

Przygotuj liniową prezentację multimedialną składająca się z 6-ciu slajdów, a także projekt tła do prezentacji, skorygowany plik zdjęcia zakreślacza oraz animację prezentującą zakreślacz w zmieniających się kolorach.
Prezentację oraz pliki wsadowe do prezentacji wykonaj zgodnie z opisem technologicznym. Wszystkie rezultaty zadania zapisz na pulpicie komputera w folderze PESEL {PESEL to Twój numer PESEL).
Informacje niezbędne do wykonania prezentacji znajdują się w folderze EGZAMIN umieszczonym na pulpicie komputera.

Opis technologiczny - korekcja obrazu z pliku zakreslacz_zolty.jpg
1. Korekcja ekspozycji za pomocą warstwy dopasowania Poziomy.
2. Zwiększenie nasycenia obrazu za pomocą warstwy dopasowania Barwa/Nasycenie.
3. Separacja obiektu z tła na osobnej warstwie.
4. Zapisanie rezultatu pod nazwą korekcja_zakreslaczapsd w formacie psd, trybie koloru RGB z zachowaniem wszystkich warstw.

Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 180 minut.

(Aby przeczytać ciąg dalszy artykułu kliknij poniżej CZYTAJ DALEJ)

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.54 - AU.54 - PGF.5 - PGF.4) - Zadanie prak...   (DARMOWY)
TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH

TECHNIK CYFROWYCH PROCESÓW GRAFICZNYCH (kwalifikacja A.54 - AU.54 - PGF.5 - PGF.4) - Zadanie praktyczne nr 1 PAŹDZIERNIK 2016 (kwalifikacje w zawodzie)

UWAGA: Arkusz zawiera zadanie z pierwszej wymienionej kwalifikacji, ale jest zgodny także z pozostałymi kwalifikacjami.

Wykonaj do druku offsetowego projekt talii kart do gry składającej się z 24 dwustronnie zadrukowanych kart.
Projekt przygotuj zgodnie z wymaganiami technologicznymi. Wykorzystaj materiały umieszczone w folderze Karty do gry, który znajduje się na pulpicie komputera. Zaprojektuj logo na rewers kart zgodnie z wymaganiami. Sporządź kompozytowy plik w formacie PDF o standardzie drukarskim, zawierający projekt awersów wszystkich kart oraz projekt rewersu.
Wykonaj zgodnie z wymaganiami drukarskimi impozycje kart do gry, uwzględniając format użytków oraz format podłoża. Na pulpicie komputera utwórz folder o nazwie PESEL_praca (PESEL to Twój numer PESEL) i umieść w nim efekty swojej pracy.

Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 180 minut.

(Aby przeczytać ciąg dalszy artykułu kliknij poniżej CZYTAJ DALEJ)

Strona 3 z 7 1 2 3 4 5 >
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie
Nie pamiętasz hasła?